Bende bugün nst ye bağlandım.2. Gebeliğim sezaryen olucak. İlkk gebeliğim de 30 haftadan sonra başladı nst ye şimdi ki gebeliğimde 35 haftada nst ye başlıcam dedi ve bugün gittim 1 hafta sonra tekrar nst ve muayene olucak. Bence doktorunuza danışın çünkü nst önemli bebeğin hareketleri,kalp atışı, sizin kasılmalarınız vs. Takip ediliyor