Hanımlar merhaba 6 haftalık hamıleyım. Bugün ilk kontrolüme gittim.kalbını duydum çok şükür keseyi ve bebeği de gördüm çok şükür.sağlık ocağında daha 4 hastalıkken kan değerlerime baktırmıştım.doktor baktı bugün değerlerime. Ve troidin yüksek dedı. Normalde 2 bck altında olması gerekirken 6 çıkmış .ilaçla düzelir sorun yok dedı ama merak ettim. Bunu yaşayan var mı?
Bide sağlık ocağında kan sonuçları çok bekledıhı ıcın tam doğru sonuç veremıyo olablrmıs.