kahvesever__ Biyo_logg inşallah 🙏 zamanında doğrum bende çok beklemek istemiyorum çok agrılarım var hareket ediyorum yürüş yapıyorum evleri her gün temizliyorum bunlarda hareket işte 🤣🤣
erdem_agah kahvesever__ benim de 40 hafta tam 29 unda doluyor. Şuan 37.haftadayiz beklemedeyiz. İlk oğlum 40.haftada maalesef müdahale ile anca doğmuştu 🤷
erdem_agah kahvesever__ 🤭 bunun tam tersi de çok fazla ornek vardır..bu nasip biraz. Ama ben 38 haftaya odakland suan en erken 😂
2melekannesii___ kahvesever__ Bende 30 haftalığım oğlumu bekliyorum canim dr 10 15 haziran arasi dedi. Hesaplamalarima gore 39+ 10gun oluyor. Anlayamadim neden haziran dedi ama normal doğum bekliyoruz ins.
kahvesever__ 2melekannesii___ inşallah 🙏 zamanında gelir benim ki de bu ayın 29 suna inşallah 🙏 gelir
Hilalkhrmn417 kahvesever__ 39+2 oldu ses yok 😅 baby boy 😊 bu hafta cumartesi günüm doluyor sonrasında da gelmezse 16 Nisan sezeryan kesin..
kahvesever__ Hilalkhrmn417 ay inşallah 🙏 zamanında doğar sağlıkla alırsın kucana ben o kadar beklemek istemiyorum ya
Elvanguzel kahvesever__ ben birinci gebeliğim erkek oğlum 34 haftalık doğdu İkinci gebeliğim kızımdı 36 haftalık doğdu Tamamen insanın vücudu ve genetikligi ile alakalı bence değişiyor.