svgunes Herkese merhaba,biz de kendi aramızda moralimizi yüksek tutacak seylerden bahsedebiliriz,var mı tek yumurta ikizi anneleri,benim 7.haftam yarın doktor kontrolum var ,
Ouzunbiyik svgunes merak ettiğin sormak istediğin bişeyler varsa eğer bu haftama kadar yaşadığım tecrübelerimi paylaşabilirim 🙂
calisknmelike svgunes benimde mono mono tek yumurta ikizi hamileliğim var 26 haftadayim ☺ hepimiz sağlıkla kucağımiza alalım İnşallah bebeklerimizi ☺ zor oluyor biraz herkes korkutuyor ama bozmayın moralinizi bana hiç bir doktor iyi konuşmadi şimdiye kadar. Ama Allah’ın izniyle bir sürü sağlıklı doğan tek yumurta ikizi bebek var bizde onlardan oluruz inşallah ☺
Saglikguzellik Ouzunbiyik merhaba tek yumurta ikizlerimin olacağını daha dün öğrendim. Dün heyecandan ölüyordum çok mutlu olmuştum ama bugün çok zor çok stresli bi gün yaşıyorum. Tek yumurta ikiz gebeliği ile ilgili araştırdıkça daha çok geriliyorum. Rica etsem sürecinizi anlatır mısınız?
svgunes Ouzunbiyik çok teşekür ederim,ahhh neler var kafamda sorular sorular ,yediklerim yetiyor mu acaba daha mı çok yemeliyim,ya birini besleyemiyorsam Allah hepimizin yardımcısı olsun sağ salim kucagimiza almak nasip olsun inşallah
Demet2323 Mocuzemiz evet herkes biliyor ve herkes AA ikizmi çok güzel hepsi imrendi o yüzden ben kendimi çok yorgun Hisetim baş ağrısı çektim eğer eşim soylemeseydi. Ben daha söylemedim 7 aya kadar söylemezdim 7 ayda söylerdim ama yada. Bı evet bı hayır derdim ilk zamanlarda mileti akrabayı yaniltirdim onlarda acaba varmı yokmu yani işi şakaya getirirdim inanan inanır inanmayan inanmaz😄😁
Mocuzemiz calisknmelike evet canim iyi ol her zaman bende 22 hafta sende yakinlar akrabalar bildimi ikiz olmagi?soyledinmi
calisknmelike Mocuzemiz evet söyledim tabi biliyor herkes saklayacak bir şey görmedim ☺sadece ilk zamanlarda söylemiştim olumsuz bir duruma karşı 3 aydan sonra hamile olduğumu söylerken ikiz olduğunu da söyledim ☺
Mocuzemiz Ouzunbiyik ben sadece nazardan korktum ayip deil bende 22haftaya kadar soylemedim 22haftamdan sonra soyledim cnm
calisknmelike svgunes amin inşallah 🙏diyetisyenle görüşmeni tavsiye ederim ama zaten riskli bir süreç gereksiz kilo almaktan kaçınman iyi olur. Ve eğer mono mono gebelik mevcut ise detaylı ultrason da gittiğim hocamdan aldığım bir tavsiye şeker ve karbonhidrat ağırlıklı beslenme sakın. Gerçekten altın değerinde bir tavsiyede bulunmuş bize.
Ouzunbiyik svgunes kötü şeyler hiç düşünme ve içini rahat tutmaya çalış. İlk 3 ay mevcut kanından besleniyorlar. Çok yemen onları çok doyurman demek değilmiş doktorum öyle söyledi. Güzel takibini yapan hatta mümkünse perinatolog bir doktora gitmeni öneririm. Bizim gebeliğimiz hem çift yumurtalara göre hem de tek gebeliğe göre riskli oluyor. Bol su iç gerçekten çok önemli ben çok içemiyorum ama zorluyorum kendimi. Folik asitini hiç ihmal etme kullan. Bulantıların başlayabilir 8.haftadan sonra doktorun ilaç önerebilir kesinlikle kullan çok rahat edersin. İçini rahat tut ve benim bebeklerim sağlıklı ben onları zamanında doğurucam de kendine bunu aşıla. İnşallah saglıkla dünyanıza gelirler.
Mocuzemiz calisknmelike bende 20 haftaaya kadar hic kese soylemedim 20 haftadan sonra ikiz oldugunu soyledim 🤭herkese