gokcekutay Sevgili anneler Oksapar iğne kullanan ve planlı sezeryan olanlar kaç gün öncesinden iğneyi bıraktınız?
Kucukgonlum İlk oğluma hamile iken doğumdan bir gün önce bıraktım 2.hamileliğim de yani kızımda ilk 4 ay vuruldum sonra bıraktım şimdi 3.ye hamileyim hiç vurulmuyorum. Yani doktorun ne derse o şekilde bırakırsın..