Umudum1903 geçmiş olsun. Ben ilk kanamam 5 haftalıkken oldu, bebek ve Rahim arasında kan pıhtısı vardı, korkmuştum bende progestan fitil iğne falan kullandım. Hastanede yattım, sonra serum falan derken ben o lan pıhtısını attım. Diğer kanamam 10 haftalıkken falan oldu sanırım. O zamanda fitil iğne falan kullandım şu an tam 3 aylığız, 3 aydır yatıyorum lütfen kendini yoracak bişey yapma. Banada rahmin geride denildi. Neden kanamam oluyor bende bilmiyorum. Rabbim sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah. Bende kalp atışını 7 haftalıkken duydum daha çok küçük bazıları geç duyuluyormuş.