Zumry66 canım benim çok geçmiş olsun. Hepimiz yaşadık aynı şeyleri. Ama sen şimdi kendini iyi hissediyorsun diye hemen çok yorma kendini. Ben negatif çıktıktan sonra bile uzun süre halsizlik oldu. En az 1,5 -2 LT su içmeye devam. Ve arada hep dinlen. Çok yüklenme kendine bi süre daha.