Bsrerkk Sanem01 21 haftalığım bende göbeğim daha yeni belirmeye başladı bide bi kaç gündür hissetmeye başladım çok değişik bi duygu heyecanlıyım yani bu sıralar 🙏🤩
Deryaq Sanem01 bende bugün 23 oldum ama geceleri şiddetli bel ağrısı cekiyorum ve afedersiniz vajinanın içinde sanki buz var sanırım soguk oldum agrı oluyor iştahım da açıldı bakalım nereye gidiyokk
Meryem34 Sanem01 22 haftalığım göbüş aldı başını gidiyor 🤭 tetenoz henüz yapmadılar detaylıda gününü bekliyoruz 😊
DCAbr 22 haftalik olduk bizde🤗Bugun gördüm bebisimi poposunu dönmüş uyuyordu 😊 yavrum 474 gram ama benim gobek benden 2 metre ilerde gidiyor 🤰
shtngstr Ay ben daha 20 haftalık ama yazayım bende de top gibi göbek var 3 ya da 4 kilo almışım günde 3 4 kere hareket ediyor henüz çok hissetmiyorum 🤗 gece yatarken yumruk kadar toplanıyor arada da pıt pıt vuruyor yavrum 😊
bugr 22+3gun sizdede oluyor mu afedersiniz ama idrar kacirmiyorum akıntı da değil camasirinizda ıslaklık oluyor mu kendimi altima yapmış gibi hissediyorum farkında dglm bazen esortmanim pantolon bile islaniyor aceba ter mi diyorum ama bilmiyorum çarşamba günü kontrolum var doktora sorcam bi de sizden fikir alayım dedim :(
Sanem01 bugr canım bende de oluyor o maalesef ama bi sıkıntı teşkil etmiyor Çünki ben detaylıyada girdim bi sıkıntı yok🙏🏻
yusram bende 22+3 um ve tek.sorunum gunde 3defa buyuk tvalete cikiorm karnm agri yaoio ama ishal.deglm kabzda dglm varmi bole yasayanq