Mervevera Bebek doğum kanalına yerleşince sezaryen doğum olmuyor mu ? Sadece normal mi yapmak gerekiyor? İlk gebelik çok tecrübesizim 🥲beni aydınlatır mısınızz ??
Huri-li Esrasenturk8 benim 3. Hamileliğim diğer 2 Side sezaryen di Buda mecburi ama bildiğim kadarıyla isteğe bağlı normal veya sezaryen