Kızlar 12 haftalık ikizlere gebeyim ne yesem çıkartıyorum hiçbir şey yiyemiyorum çok zayıfladım her şeyden tiksiniyorum, kokuyor her şey bana. Çok vicdan azabı çekiyorum 😔😔 ya bebekler beslenemezse bir şey olursa diye ama kendimi zorlasam da yiyemiyorum 🥺🥺🥺 prilam kullanıyorum fayda etmiyor başka ilaç kullanıp faydasını gören var mı?