caglareisogluozturhan Rabiadogusoy hahayytt 😂 bende kendi isteğimle 40+2 de doğurmuştum. 12 saat normal doğum sancısı çektim ama orası ayrı. Buna sebep olan da o gün çok doğum yapmak istemiştim. Ada çayı da doğumu tetiklediği için 4 5 bardak içtim. İçer içmez squat yürüyüş derken sancılandım bikaç saate 😂 gece hastaneye yattım sabahına da doğum
Busra5106 Kizlar 40+1 im bende gece esimle birlikte oldum dus aldim karnim agrimaya basladi 1 saat aralikli agridi uyumusum simdi bi agriyla uyandim kasiklarimda bi agri sancimmi geliyor acaba biraz akintiyla karisik kanda gelmis