Eceguldemir55 Bugün tam 37+0 olduk ve 39+0 a Sezeryan günümüzü aldık. İkinci doğumum ve yiine devlette gireceğim doğuma. İlk hamileligimde 38+6 da 2 cm açıklıkla girmiştim ani olmuştu bu sefer planlı gün belli ama zaman geçer mi 😁
Sgnn Eceguldemir55 uygulamaya göre son 12 geçmek bilmeyen günler su gibi geçip gidiyor. Hergün acaba bugün suyum gelecek mi diye kalkıyorum. Herkes mesaj atıyor bebek geldi mi diye. Eve gelen yardımcı abla bile her gün yazıyor 😅 strese giriyorum herhalde biraz
Ozlemdrn Eceguldemir55 kiz ben daha 14 haftadayim 14 gün kalsa kalkar oynarım valla 15 gün ne sağlıcakla alın kucağınıza 🥰
Babytwopro Eceguldemir55 son 17 🥳🥳 aynı durumdayız bnmde 2. Doğumum 39da alıcak bi tarafanda heyecan korku karışık duygular Allah hepimizin kucaklarını sağlıklı yavrularımızla doldursun 🙏🏻
Eceguldemir55 Sgnn ya dimi bana da ilk defa bugün yazanlar oldu acayip bı heyecan yaşadım kendi kendime sancı getirdim 😁 hakkaten geçiyor mu ya kalan sayılı gün sanki zaman gecmicekmis gibi 🤭
Havvayy Sgnn benimde son 11 oldu az önce ama asla zaman geçmiyor ve hiç sancımda yok gelmeyecekmiş gibi
Sgnn Eceguldemir55 sizin gün belli olduğu için zor geçiyordur herhalde. Biz normal doğumdan ilerlediğimiz için heran her dakika olabilir düşüncesiyle çabuk geçiyor
Eceguldemir55 Ozlemdrn inşallah ya o kavuşma hasreti heyecanı bambaşka rabbim size de sağlıklı gebelik geçirmeyi nasip etsin aslında buraya kadar çok hızlı geçiyor 🤭
tugce_ctnky03 @Eceguldemir55 son 6 gün normal doğum düşünüyoruz zaman geçmiyor geçmedi gibi aşırı başım ağrıyor 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Eceguldemir55 tugce_ctnky03 vaktinde sağlığıyla gelsin inşallah 😍 baş ağrısı bugün bende de çoktu heyecan yaptım herhalde 🤭
Sgnn tugce_ctnky03 yemediğim hurma yapmadığım squat kalmadı valla gelmiyor😅 az önce açıp meryem suresi mi okusam acaba dedim etkisi olur mu bilmiyorum da doğumla ilgili ya.
Eceguldemir55 Htc-48 rabbim yardımcımız olsun yaramaz bebiş rahat durmamış Allah’ın izniyle sağ salim kucağınıza alırsınız 🤲
Eceguldemir55 Babytwopro amin inşallah 🤲 ilkinde daha çok heyacan vardı bu sefer dediğin gibi duyularım çok karışıkkk 🤭 büyük olan kaç yaşında
Babytwopro Eceguldemir55 büyük 3 buçuk kreşe gidiyor seviniyorum çok üstünde kalmayacak diye ama bakalım senin ki kaç yaşında 😊