Normal annesi sakin ol, bebişin sığıyor hatta kendine yer açmaya çalışıyor daha fazla oda istemeden senin canını yakıyor ☺️ Sende biraz stres olunca oda ister istemez strese giriyor sakin olmaya çalış az kaldığını düşün kendini sakinleştir ki oda rahatlasın bende daha bugün hastaneden çıktım sancılarım başladı ama durdurduk çok şükür 35. Haftamdayım