Merhaba, dün doğum yaptım çok şükür sag salim kizimi kucağıma aldım dünden beridir sadece emziriyorum ama anlamıyorum boş mu çekiyor tok mu karnı nasıl anlarım bunu emerken surekli uyuya kalıyor ve cokta güzel çekiyor ama dünden beridir sadece 1 kere kaka yaptı ve 1 kere çişini yaptı beni de strese sokan bu oldu