Merhabalar bayanlar öncelikle nasılsınız.Bir şey soracağım,Tanıdıklarımın hepsi Meryem Ana Otu var kullandık diyorlar onun faydası oldu dediler doğumları hepsinin sıkıntısız rahat geçmiş heralde suyun içine koyuyorlarmış doğuma gitmeden aranızda kullanan var mı acaba ?