Merhaba kızlar 😊 1 nisan doğurganlığımın en yüksek olduğu gündü. İlişkiye girdik. Normalde 15 nisanda regl olmam gerekiyor. Hamilelik testini ne zaman yapmalıyım? Ayın 12si 13ü gibi erken gebelik testi yapsam o zamana kadar belli olurmu? Ne olur akıl verin çok heyecanlıyım. Günler geçmiyor 🙁