Ya normalde bebeğimin gün içinde hareketlerini çok net hissediyorum ama bugün suyum az diye nst ye bağlandım bizim kız bi türlü hareket etmedi dolayısı ile de doktorum erken alabiliriz dedi 37 de diye var mı böyle şey yaşayan nst de hareket olmayıp notmalde gayet hareketleri hisseden ?