Hsrt3 canım geçmiş olsun öncelikle, 8 haftalık iken kalp atışı olmadığı ve gelişmediği için kürtaj olmak zorunda kaldım. Kürtaj olmaya aç git. Aç gitmediğin zaman hastanede bir müddet bekletiliyorsun oda daha çok geriyor ve korkutuyor. Ben 12 gibi muz yemiştim 14.30 da randevum vardı. Kalp atışını dinlemeye gitmiştik ama olmadı. Doktorum 16.30 gibi kürtaja alacağını söyledi. 16.00 gibi doğumhaneye indirildim. İlk olarak rahim yumuşasın diye dil altı hap verdiler. Damar yolu açıldı. Muz yediğimden dolayı kürtaj sonrası kusmamam için damar yolundan mide koruyucu ilaç verildi. Serum takıldı. 16.30 gibi doğumhaneye aldılar çatala çıkardılar. Anestezi doktoru muz yediğimden dolayı 1 saat daha beklememi söyledi. Geri doğumhanede odaya aldılar. 17.30 gibi tekrar doğumhaneye çatala çıkardılar. Doktorum ve anestezi doktoru muz yediğimden dolayı seni sarhoş edecez tam uyumayacaksın dediler. Öyle de oldu. Her şeyi duyuyordum, yapılanı hissediyordum, acı hissetmiyordum ama gözümü açamıyorum. Galiba 5 dakika bir şey sürdü. 17.40 gibi odaya geri gelmiştim. 10 dakika sonra da kendime gelmiştim. 2 saat müşahade altında kaldım, sürekli kanama var mı yok mu kontrol ettiler. Kanamam olmadı. Kürtajdan bir saat sonra adet sancısı gibi sancı oldu. Kürtaj sonrası iki saat sonra hastaneden çıkış yaptım. Daha sonrasında da ağrım, sancım, kanamam olmadı. Doktorum 10 gün lekelenme olabileceğini söyledi öyle de oldu. Kürtaj sonrası 5. Gün tekrar muayeneye çağırdı. Korunmamamı, 3 ay içerisinde hamile kalma olasılığımın çok yüksek olduğunu söyledi. Kürtajdan sonra 4. Ayda hamile kaldım çok şükür 🙏 35+0 haftalığız oğluşumla 🧿🙏 sana tavsiyem zor bir durum ama psikolojik olarak kendini bir an önce topla Rabbim en kısa zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin sana ve isteyen herkese inşallah 🙏 bu arada özel hastanede oldum , doktorum ve doğumhane ekibi çok çok iyiydi hepsinden Allah razı olsun 🙏