Dmrcsnm Ovitrelle çatlatma iğnesinin 7. Günü bitti . Aşılama yaptırdım inanılmaz bir göğüs hassasiyeti var değil dokunmak yürüdükçe sızlıyor normal mi ?
Hacerrrcakmak Dmrcsnm bende femara kullandim iğne yapmadı Dr iğnesiz çatlama oldu bugün 4. Gün aşırı hassas benim de sızlıyor sürekli
Dmrcsnm Hacerrrcakmak ben daha önce femera ile aşılama yaptırdım negatif oldu sonucum bu ikinci iğneli gonalf ile yapıldı kısmet bakalım üstelik hiç bir sıkıntı bulunamadı .. vaktini bekliyor sanırım