Seyran00 canım benim doktorum 8. Haftada yapmıştı sadece igm bakmıştı negatif çıktı. 20. Haftamda başka bir bölümde rutin kontrolüm yapılırken yine istemişler bu sefer pozitif çıktı. Çok üzüldüm napacağımı bilemedim internette de o kadar kötü şeyler yazıyor ki insan çok üzülüyor neyse kendi doğum doktoruma gösterdim 8.haftada yaptık sıkıntı yoktu kafana takma bi şey olmaz dedi. Bu değere bakan doktora gittim tekrar enfeksiyona yönlendirdi onlar da benden igg ve avidite istedi igg de pozitif geldi avidite orta değer dedi perinatolojiye gözükmen gerekiyor antibiyotik başlanacak filan dedi. Neyse ben 22 haftada özel ğerinatoloğa gittim detaylı ultrason baktı hiç bir sıkıntı yoktu. Durumumu anlattım dedim toksoplazma pozitif dedim bana amniyosentez önerdi. Amniyosentez yaptırdık bir hafta içinde sonucu çıktı. Şükür ki bebeğime bulaş olmamış. Benim de böyle bir hikayem oldu. Ama sana tavsiyem kesinlikle kötü düşünme içini hep ferah tut. Biz ne kadar korusak da Allah ne isterse o olur. Elimizden bi şey gelmiyor. Ayrıca 24-48 saat içinde amniyon sıvısı normale dönüyor neden yapmadı acaba doktorun