nisanhaziran takipli olduğum bir doktor yok maalesef bu haftaya kadar doktor değiştiriyodum 1 gün sonra hastane randevum var bunda karar kıldım doğumu kendisinde yapmak istediğimi soylucem birde sanırım çatı muayenesini kabul etmiycem şuan için bende erken doğuma neden olabilir gibi hissediyorum
Rahim ağzı uzunlugundan dolayı hayırlısı inşallah çok az kaldı bebekli bir hayata
Rabbim kucagimizi hayırlı bir şekilde doldursun , sıkıntılarimizi gidersin