Bende de idrar enfeksiyonu cıkmıstı suda erıtılen ılac vermıstı gecmıstı sonra yine akıntı oldu bu sefer daha cok ve beyaz purtuklu gıbıydı fitil vermıstı o sıra gectı suan yıne var ne yapıcam bılmıyorum dogurana kadar habıre kendımı mı fıtıllıcem. Ihmal etmekte ıyı degılmıs bebege ulasabılır sıkıntılı falan dedı doktorum