mavi18_ Haftada sancılarımın başlaması ile hastaneye gitmiştim. Serumlar vs durdurmayı başarmışlardı. Bugün 36. Haftada kendi doktoruma kontrole gittiğimde bebeğin 34 hafta ile uyumlu olduğunu bebeğe kan akışının yavaşladığı için böyle bir durum yaşadığımızı söyledi. Kordonda doğal düğüm olabilir dedi. Bir hafta sonra tekrar bakalım eğer gelişim göstermezse ya da istediğimiz seviyeye çıkmazsa bebeği riske atmayalım sezaryen ile alalım dedi. Açıklık olması durumda normal doğumu değerlendirebiliriz çünkü baş aşağı pozisyonda ama eğer açıklık olmazsa suni sancı kullanmayacağım çünkü bebeğin gelişimi zaten geride iyice strese sokmayalım dedi. Bu şekilde başına bir olay gelip atlatan oldu mu? İnanılmaz üzgünüm…