Yarenlisinden Arkadaşlar doktor kontrolde sola yat dedi sola yatmaktan kaburgam içime batıyor resmen kilosuda biraz az demişti siz nasıl yatıyorsunuz 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Sinoooom Yarenlisinden sola bende yatamıyorum anca uyuduğum da uyku esnasında yada sağda çok uyuşunca vs dönüyorum
Nurcin Yarenlisinden sağ sol sırt üstü.. her şekilde 😅 sola yatmak faydalı ama. Kan akışı iyi oluyormuş.. kilosu az ise belki o yüzden sola yat demistir
Buuycu Yarenlisinden Sol tarafa yatınca sırt ağrım oluyor ama yinede ağırlıklı olarak sola yatıyorum dinlenmek için sağa ve sırt üstü yatıyorum kısa süreli 38. Haftada durum bu ☺️
Deletedmom727271 sağ ve sol yatıyorum. sağ da yatabilirsiniz. ben çoğunluk sağ yatıyorum. yüzüstü sırtüstü dikkat etmek gerekiyor sadece.
092022anne Bende geçen hafta gittiğim muayenemde perinatoloji uzmanı olan doktoruma sordum.Nasıl rahat ediyorsan öyle yat dedi zaten bir süre sonra kilo alınca rahat edecek pozisyon ararsın dedi
Eslemmiraaa Yarenlisinden valla sürekli sola yatamıyorum , ağrı oluyor sağa dönüyorum uyanıyorum sırt üstü yattığım bile oluyor beni şuan rahatsız etmiyor göbeğim 28 haftalık gebeyim istemsizce her pozisyonda yatıyorsun fark ettiğimde düzeltiyorum ama yatmış oluyorum zaten
SeS2019 Yarenlisinden sola yatmak cok iyi ama yatamıyorsanız zorlamyın kendinizi sadece sırt üstü ve yüz üstüne yatmayın diyo doktorlar . Bende takıntı yapıp bir hafta sagıma yattım ve hiç kıbırdamamaga calıstım sonra sag tarafım tutuldu üç gün oldu gün uzanamıyorum . Kasmamak gerekiyor uyurken kendimizi kontrol edemiyoruz zaten birazda yatarken sırtınjzj ve karnınızı desteklerlerseniz cok daha rahat edersiniz
elifinannesiii Yarenlisinden benimde sola yatmaktan sol gözüme baskı yapmaktan küçük duruyor sağ gözüm daha açık🤣
Smymn elifinannesiii benimde sol gozumde hep kanlanma oluyor biraz rahatsiz hissediyorum acaba sola yatmaktanmi 🤷🏻♀️🤷🏻♀️🤷🏻♀️
Eliifs Sağa yada sırt üstü yatınca ben nefes alamıyorum ya boğulucak gibi oluyoeum rahatsız oluyorum yine soluma dönüyorum mecbur
edibudu Yarenlisinden sola yatinca rahat ediyorum ama sag tarafim curudu kalcam uyusuyo artik. Mecbur saga donuyorum ama ozmanda migdem yaniyo mecbur yine sola donuyorum skinti o is yaa
gizzzy35 Yarenlisinden valla gece bir oraya bir buraya dönüyorum maalesef. 35 haftalık oldum tek bir tarafa doğru yatmam imkansız hale geldi ağrılarım oluyor hem bacak hem kol.
siriniko2511 Benimde malesef en büyük sorunum bu. 8 senedir rahatsızlığımdan dolayı soluma yatamıyorum koluna giden kan akışı kesiliyor. Yatmak ne gibi bir sorun olur ki? Sonuçta insan gece kendini kontrol edemiyor
Funday35 Yarenlisinden Hep sola yatıyorum erken doğum riskim var gün içinde de sürekli sola yatıyorum gece de benimde çürüdü artık sol tarafım 31 haftalığız 😏 Herşey bebişlerimiz için ☺️
Askiletotomsu Funday35 funday merhaba Detaylı ultrasonu kemal hocamız mi yapacak radyolojiye mi yönlendirecek ? Perinatolog ya da radyolojinin yapması gerekiyor ya