Arkadaşlar ilk defa yazıyorum buraya özür dilerek. Çok fazla akıntım var. Ve normal degil. 19+2 haftalığım. İlaç tedavısı de gördüm geçmedi. Pek ilaçta kullanmak istemiyorum. Doğal olarak çözüm bilen varsa paylaşabilir mi acaba ? Buna çok ihtiyacım var..