Melekprenses açıkçası 37 yaşında olduğum için yas riski çıkacağına adım kadar emindim diğer kan testleri burun kemiği ve ense kalınlığı normal çıktı detaylinultrason da yaptırdım. Onda da hersey çok güzel çıktı amniyisentez yaptirmadik asla bebeğimi riske atamadım çünkü 12 senedir tedavi görüyorum çocuk için amniyisentezin riskleri var sonucta ve de Allaha emanet ne olursa olsun kızıma kıyamazdım zaten aldırmazdim çok yakın arkadaşım da 38 yaşındaydı ve risk çıktığı için hamileliği zehir olmuştu ama bebeği çok sağlıklı dogdu o yüzden içimi karartmayacagim Allaha emanet