Sağlıklı bir şekilde doğsunda, babannesi, halası, babası sevsin ne olacak. Bu arada kayınvalidemide çok sevmem ama onunda torunu sonuçta. Bu kadar ince düşünmeyin. Kızım için öyle demiştim. Kimseye vermeyeceğim diye. Doğumdan sonra 21 gün yoğun bakımda kaldı. İlk 1 hafta dokunmama bile izin vermemişlerdi. Sağlıkla kucağınıza alın, gerisi önemli değil.