orcngzm İnternette bazı olumsuz yorumlar gördüm emin olamadım orda tüp bebek tedavisi görüp olumlu yada olumsuz yönleri hakkında bilgisi olan yazabilir mi
Edayildiz orcngzm ben 3 defa yaptırdım ilk 2 sine erol beyin kendisine gitmedim hastanede ki başka doktorlar baktı 3.üncü de ona gittim özel muayene ücreti verdim sonuç pozitif
Akifnannesi Kesinlikle tavsiye etmiyorum . Evet sahibi Türkiye’ye ilk tüp bebek sistemini kuran hoca ama muayeneye o girmiyor. Bu konuda bir numara tepecik eğitim araştırmayı öneriyorum