renginnnock 23 haftalık kızlar bebegınız kac kılo? bide göbusler cıktımı benım cok degıl bol gıyınce anlasılmıuo normalmi? 🥰😃 ilk gebelıgım
Serapcemre renginnnock canm benm ılk bebeğimde göbeğim pek yoktu ama ikincide cıktı😒 23haftalıkken 509 gramdı sizin
Hatice_gzr2505 renginnnock 21+1 de 456 gr 20 cm dı şuan 23+4 olduk haftaya gitcem doktora kaç olduk bilmiyorum ☺️ Göbekde bayağı çıktı penguen gibi yürümeye başladım 😆 yürüdükçe çatı agrısı çekiyorum paytak paytak yürüyorm
alparslanin_annesi renginnnock aşkm çok normal 34 haftalık olucam benimki bile belli olmuyor hele bol giyinince 😄 herkesin karnı farklı benim iç karnım geniş sanırım birde ilk gebelik olunca pek belli olmaya biliyor çocuğun boyuna kilosuna baksak maşallahı var ama o yüzden takma sende 😊