Baya erken baslamis bulantı.. işte bünye diyoruz buna. Benim 6. Haftada başladı ve hiç azalmadan ,şuan 13. Haftadayim her dakika bulaniyo ve kusuyorum. Çok zor bişey. Bana prillam felan fayda etmedi . Zofer bazen bı de onzyd diye bı emmeli ilaç var o biraz yarım saatlik rahatlatiyo. Yemeden kaçınma onu tavsiye ederim çünkü yemeyince daha kotu bulaniyo. Peynir tost yeşil zeytin yiyorum kahvaltıda bı de kumpir gibi patetesi ezip yiyorum gunlerdir . Allah yardımcın olsun