_papatya-ilaydam06 sol tarafa yatabilirsin bı de bebeğin hareketli olması gerekiyor, bundan dolayı tok olmam veya şekerli yiyecekler yemek gerekiyor. Ben aç karnına gitmiştim bebek hiç hareket etmedi, bir şeyler yememi söylendi tekrar nst istedi doktor.