Minikkus0101 Sezaryen doğum yapacağım kanama nasıl ne kadar oluyor hasta bezi almama gerek var mı yoksa çantaya ped katsam yeterli mi
Emedko Minikkus0101 ben sezeryan olduğum zaman 2 gün depend kullandm diğer günler orkide geçtim cnm . Kanamam azdı çok olmadı öyle
minikkoalaa Minikkus0101 Depend alınmalı. Trendyoldan aldım ben. Onu kullandim. İyi ki ped yerine onu düşünmüşüm. Büyük rahatlıkti benim için
Gorkeminannesi Minikkus0101 hastaneden vermişlerdi bana hasta bezi ama cok zor oluyo hic tavsiye etmem