Mercem Yarın 17 haftalık olucaz bebegimle fakat bugün karnımın alt tarafında bıçak gibi ağrı saplaniyor tekrar geçiyor gelip gidiyor aynı durumu yaşayan var mı lütfen bilgi verir misiniz
Merve1504 Mercem evet bende de aynısı var ara ara çimcikleme gibi acıyor sonra geçiyor bende 17 haftalığım normaldir inşallah
Mercem Merve1504 rahim büyüdüğü için olabilir yazmışlar inşallah öyledir canım Bende de aynı seninki gibi