Vldn Kasilmayla beraber adet agrisi gbi tatli bi agri girip gidiyor yasaayan varmi doktorum iki hafta once 39. Haftayi beklemez basi asagida baski yapiyo sana dedi
SerraLinasmom Vldn Sancının da tatlisi 😂 benimde öyle adet ağrısı gibi belden gelen kuru hafif ağrılarım var bebekte baskı yapıyor alt tarafa 37 haftalığım
Goncagl15 Bende 19 haftalığım şuan benmde adet sancısına benzer ağrım var sanki adet olacağım gibi endişelenmelimyiim nedendir sizce hanımlar
Vldn Goncagl15 bence endiselenme adet dongusunu takip eden agrida olabilir ama tabi hangi sklikta olduguda onemli
Goncagl15 Vldn 19 haftalığım canım bi ara daha böyle oldu geçti şmdi yine başladı istemsiz evham yapıylrım çoook şiddetli değil ara ara gelip geçiyor ağrı ama ilk gebelik biraz tedirgin oldum ister istemez yani neden adet olurmuş gibi sancı olur gebelikte 🤔
Vldn Goncagl15 bence haftana gore sknti olcgni dusunmuyorum ama doktoruna danis istersen benim gebeligin son zamanlari ya acaba dogum belirtisi olabilirmi diye dusundum
Goncagl15 Vldn haa yok canım daha yarılayamadık nasipse detaylım var gittiğimde soracağım doktora inşallah cok sağol 🥰