Nurciv Aynı haftalarda bire bir aynı durumları yaşadım. 29.haftamda bebeğim doğum kanalına yerleşmişti. Benim de 24 mm’e düşmüştü. Doktorum yasak getirmedi. Sadece kendini yorma dedi. Hatta kendimi yormadan her işimi yapmaya devam ettim. Öğretmenim. 35.haftam bitene kadar da çalıştım. Doğumum normal yolla 38+3′te oldu. Tabii her gebelik kendine özel. Bende durum bu şekildeydi.