Sumeyye12 kesinlikle bendr yaptırmanızı öneriyorum. Bende de ilk testte 1. Saat yüksek çıktı 2. Yüklemede gebelik şekeri olduğunu öğrendim diyetle idare ettim 37. Haftadayım ama bebeğim iri olacak 1 hafta önden gidiyor. Sizde ona göre dikkat edersiniz yoksa bebeğe dr size de zarar verebilir