Gozzy benim doktorum da bebek zaten senden besleniyor senin kısıtlı saat aç kalman pek değişim yaratmaz ki ben ilk, 3 ay bulantıdan hiçbir şey yiyememiştim su bile içemiyordum o zaman da çok şükür bişey olmadı suyu gelişimide normal tutabilirsin dedi sadece iftarlar sahur arasında suyu bol içmemi ve olabildiğince vitaminli şeyler ye dedi dayanabiliyorsan sıkıntı olmazmış yani HAftaya da kontrolüm var suyunda falan azalma yoksa devam edeceğim her doktor farklı düşüncede işte bizde bize mantıklı geleni uyguluyoruz inşallah hepsi sağlıkla doğar bebeklerim izin ☺️🌸