Cano26 ben yerinizde olsam yaptirmazdim o halde bana 2 li ve 3 lude yuksek sonuc verip down sendromlu iste sivi alalim falan dediler hic yanasmadim cok sukur kizim saglikli dogdu sizde allaaha siginin eger aldirmayacaksaniz da testi yaptirmayin derim reskli bi test sonucta