melisp1
Benimde reglim 4 gün gecikti evde test aldım çift çizgi çıkmıştı hatta baya belirgin, sonra kan testinde beta değeri 3200 çıktı. Doktora gittik kese 4 haftalıktı göremedi çok küçük olduğu için ultrasonda görmek zor oluyormuş vajinal muayne ile bakalım dedi istemedim. farklı bir doktora gittim doktorumu da çok araştırdım. 7. Haftada hem kalp atışı hem de keseyi gördük 🌸🥰