cemreee__ ikisi de üst üste oldu canım çünkü Kasım’da adet olmadım kimyasal oldu hastaneye gittim kan testi verdim degerim ilk beta 33 sonra 96 oldu sonra bir akşam hafif kan geldi doktor yerleşme olabilir dedi sonra zaten kanamalar durmadı ve adet olur gibi oldum aralık da da evde hamilelik testi yaptım yine günüm geçmişti iki testte pozitifti bekledim hatta korkmuştum ilkinden sonra yine aynı ilki gibi oldu biraz kanama sonra adetle gitti . Hayırlısı olsun şimdi çok şükür 9 olduk bunda da adet oluyordun sandım sancidan duruşmadim Allah nasip ederse herşey olur Rabbim sizlere de nasip etsin 💞