Tgcee doktor duysa bu söylenenleri kafası karışır zaten ne diyceni bilemez pastörize sütün de ömrü uzun deil taze sağılmış inek sütün de kendin kaynatıyorsun mikrobu gidiyor diye biliyorum yıllardır anadan atadan gördüğümüz duydugumuz bu yok antibiyotik li yok bilmem ne allah korusun bişey olmasın inşallah şimdiye kadar içtim 35 haftalığım herşey yolunda gözüküyor şekerim yüksek çıktı en iyi diyetisyen e gittim ara öğün ve gece süt içmemi tavsiye etti ve pastörize felan diye bişey de demedi bende sormadım zaten ondan iyi ve lezzetli süt olmaz düşüncesindeyim 🤷♀️🥛😬