Arkadaşlar ben 27+5 Acıbadem Ceren hanımın hastasıyım kendisinden memnunum acaba orada doğum yapmış anneler bakabilirmi? Epidüral sezeryan düşünüyorum ceren hanım baya iyi diyorlar sezeryandan için ama yinede sizlerden de bilgi almak istiyorum yardımcı olursanız sevinirim 🌸🐥