trr4457 BusenurR bende onu kullanıyorum doktor yumurtam büyüsün diye verdi bir bilgim yok üstte kalsın bat 9 nisan aşırı sol göğüs ağrısı var
BusenurR Deletedmom_29 ben ilk defa bu ay başladım ama hiç 31 gün olmamıztı döngüm yarın olmazsam 32 olucak bakalım
Deletedmom_29 BusenurR Ben hiç sorun yaşamadım bünyeden bünyeye değişebilir mi bilmiyorum doktoruna danış istersen kuzum
Sinemekee BusenurR bende mavi kullanıyorum onu yazmış farkına hiç bakmadım internete araştırıken denk geldim ona
BusenurR Sinemekee Aralarında herhangi bir fark yoktur sadece boy kilo endeksine göre pembe veya mavi kullanılmaktadır. Boy kilo endeksi 25 üzerinde ise mavi olan 25 altında ise pembe olan kutu kullanılmaktadır.bu fark varmıs canım baktım sımdı