Humeri bende hamileyim bunu araştırıyorum. Sırf bu yüzden şimdilik iki doktor değiştirdim. Biri önermedi diğeri dört sene şartı sundu. Şimdi gideceğim hastane ve doktor 18 ayı yeterli görüyor. Çatı darlığı gibi bir durumdan sezaryen olsam düşünmezdim. Doktor ve hastane nedeniyle sezaryen olduğum için normal olur mu acaba diye düşünüyorum