Kızlar bizim evimiz birinci kat çok yüksek değil balkon Balkona çıkmıştım kapı kapandı dışarda kaldım atlamak zorunda kaldım ve açık olan pencerenin oraya gidip bir şeyler dizip eve tırmandım içim hiç rahat değil bebeğime bir şey olur mu 🥺 hiç karnımın üstüne yüklenmedim ve hızlı haraket etmedim atlarken yavaş indim