nazosss Saelif Doktorunuz iyi veya kötü diye bir şey söylemiyor mu? Herkesin bebişi, bünyesi vs farklı sonuçta 🙂
Saelif nazosss doktorun gayet iyi dedi bende minyonum zaten cok kilolu bi bebekde beklemiyorum saglikli olsun yeter sancilarim basklamis erken dogabilir ondan soruyorm.
2805 Benim bebeğimde 3 kilo doktor çok iyi dedi ama 2 hafta içinde ne kadar kilo alabilir ki doğum olursa bende tedirginim aslında çok kilolu olması için değil genelde söylenenden daha az kilo ile doğuyor çocuklar o yüzden biraz tedirginim
Saelif 2805 bende ole 38 de dogarsa 10 gun kaldi cuma gun vericek hayirlisi olsun saglikli olsunlarda 🤲
Saelif Yesimmm12 tskler canim saglikli olsunda kiloyu sorun etmiyorm sancim basladigu icin erken dogum olma ihtimali var o yuzden bi sorayim dedim size 🥰