ppapatyaa Canım eğer kalp atışı 170 üstü ise sıkıntılı olabiliyor.35+6 günlük hamileyim.3 gündür hastanedeydim kalp atışlarımız 190 200 leri gördü.Serumlarla 140 civarına indirebildik.Ve akciğer geliştirici iğnelerim yapıldı.Her an doğum olabilir diye.150 civarına indiğinde bile sevindik yani.Bu arada sancım hiç yoktu neredeyse en fazla 20 falan görünüyordu.Yine de temkinli olmakta fayda var.Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah bebişlerimizi😊