Merrygirl Yigitinannesiyim 36+1 dediğin 37 hafta başı oluyor kuzum zaten sezaryenlerdede o hafta itibari ile alıyorlar gelişimi yerindeyse girmez küveze çok erken bir tarih değil çünkü
Saelif Yigitinannesiyim arkadasim dogum yapti 36+4 de 2950 kilo dogdu ve kuveze girmedi senin bebisin kac kilo insallah girmez saglikli alirsin kucagina 🤲
gamzosgamzos Yigitinannesiyim gecen hafta p.tesi 36+5 te yaptım 1 haftadır kuvezde bebegim yarın emzirmeye cagirdilar bir skıntı olmazsa Cuma çikacakmış inşaAllah
Alerdinc Yigitinannesiyim canım 36+1 de arkadaşım doğum yaptı miss gibi emzirdi küveze de girmedi şimdi 4 yaşında çocuğu gayet iyi haftan sıkıntı yapma kendine iyi düşün iyi olacak zaten 😘 bu arada neden şeker için erken almak istedi çok mu yüksek şekerin bende de şeker var ama doktorum umursamıyor çok 🤦🏻♀️
poyrazinannesi1 Ablam 36. haftasında doğum yapmıştı, bebek 2500 gram doğdu, küveze girmedi. Şimdi 2 yaşında gayet sağlıklı. İnşallah siz de sağlıkla dünyaya getirip büyütürsünüz. Korkulacak bir hafta değil bence.
Yigitinannesiyim Alerdinc 1. Tokluklarım 250 gelmeye başladı o yüzden inşallah hepimiz sağlıkla alırız bebeklerimizi 🌸
gamzosgamzos Yigitinannesiyim yok canım olmamıştım solunum skıntısı vardı birde enfeksyon ciktı solunumu duzeldi çok şükür Rabbim antibiyotik tedavisini bekliyoruz inşaAllah 3 gune bitecekmis yarın emzirmeye cagırdı doktoru inşaAllah ama korkma illa kuveze girecek diye birsey yok moralini bozma ordaki anneler ile konusuyoruz inan 40 haftalık dogup kuveze giren bebekler bile var
Prenseslerimm_3 Yigitinannesiyim biz 2440 gr ile girmedik küveze siz 3 kilo ile girmezsiniz merak etmeyin
Beyel Yigitinannesiyim ben ilk kizimi dogurdum 2990 kilosuydu cok şükür kuvezde felan kalmadi ama 33 haftada erken dogum riskim vardi ciger gelistirici vurdular belki onunda faydasi olmustur