Mucize7 kızım deli misin ya sevinsene 😄 bende 17+3 bende aynı kilodayım hala ve dikkat ediyorum almamak için 😅😅😅 ne kadar geç alırsak o kadar iyi , eğer doktorun bebeğin sağlığı iyi diyorsa senin kilo alıp almaman önemli değil hatta almaman daha iyi ☺️