Birşey danışmak istiyorum arkadaşlar benim bir kızım var 2. Gebeliği düşündük ve hamile kaldım geçen sene kalp atımı başlamadığı için kürtaj oldum sonra beklemek istedim. Şimdi tekrar düşünüyoruz kalp atımı alamama yaşayıp tekrar yaşayan varmı neden olduğunu bile açımlayamıyor doktorlar. O süreç üzücü yorucu tekrar yaşamaktan korkuyorum